Sjukgymnasten idag..

Har varit där imorse. Var intressant. Hon bekräftade min foglossning och förstod att jag hade ont. Men det positiva med det hela är ju att kroppen gör sig redo på att något ska ut så det kan göra förlossningen mycket lättare.
Hon sa även att mensvärken jag känner av är förvärkar/sammandragningar vilket också är normalt.

Hon tyckte att jag ska börja simma så när jag får pengar ska jag köpa badkort och ta tag i det. Känns faktiskt skoj. Sen ska jag och Peter ta korta promenader varje dag så att mina muskler inte blir dåliga.

Har varit på barnens hus idag och spanat in alla sista detaljer som behövs inhandlas. Första mjukdjur, Kudde till vagn och spjällsäng, täcke till spjällsäng, örngott och påslakan, babygym, mobiler, babyskydd och babysitter.  SÅ det är rätt mycket kvar faktiskt. Tror att jag ska önska mig babygymmet av släktingar eftersom att det behöver man ändå inte under den första veckan och då har de något fint att inhandla så man slipper de gula sparkdräkterna=)

Igår blev det att baka blåbärspaj. Blev så sugen då Moa hade bakat en. Gjorde en ovanligt stor en så jag har även kunnat trycka i mig lite idag.  Har även passat på att handla köttfärs och köttbullar då MAxi hade stormbilligt!
Nä nu ska jag se på Kyle XY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0