Tårarna har sprutat

Idag har många tårar sprutat ut ur ögonen. Har blivit ledsen och upprörd över det mesta. Dagen började inte så bra då jag vaknade med yrseln. Har kristaller som har lossnat i bågarna inne i öronen. Skapar en karusellyrsel där väggar och allt snurrar runt, så det enda jag har gjort är att legat i sängen.

Vagnen kom hem med Peter och som tur var så hade yrseln lossnat så jag kunde titta på iallfall en liten stund innan jag skulle i väg för att fika med tjejorna.
När jag kom hem blev jag jätte ledsen för att vagnen redan var ihopsatt och för att Peter fick visa mig hur allt skulle gå till. Det var då humörsvängningarna satte igång. Bättre blev det inte när det visade sig att barnvagnen inte kommer att rymmas i bilen. Och det var ju också Peters fel! Tyckte jag! Sen när han satte ner hårdliften i gruset, för så gör man ju bara inte!

Gud vad jag var hemsk, grät gjorde jag! Peter som är så underbar kom självklart och tröstade mig och visade hur underbar han tycker att jag är.

Känns jobbigt när man inte kan alla inställningar med vagnen, känns som att man blir en dålig förälder pågrund av en sån liten fjantsak. Vilket jag vet att jag självklart inte kommer att bli. Är bara så känslig och lättretlig.

Gilmore girls var också extra fint idag.  Nu startar dansprogrammet!

Kommentarer
Postat av: jenny

hej hej
har humörsväningarna börjat komma mer å mer nu eller?? lite jobbigt det men vad gör man när dom kommer heheh inte lätt
annars då? allt bra? bra med bäbisen i magen? =)
hade fint. sköt om dig..

2007-08-28 @ 23:01:41
URL: http://lilllarsson.blogg.se
Postat av: sussi

ajdå.. låter jobbit d där vännen min.. vet ju bara hur d är när man har lingon-vecka.. =( tur att du har en snäll pojke som visar hur mycke han tycker om dig då! =) vi ses snart! puss å kram!

2007-08-29 @ 06:32:32
Postat av: Malin

OJ vad jag känner igen mig! :) Hur ska ni lösa det med bilen nu då? Det går inte att pressa ner den på nått sätt? eller fälla ner ett säte i bilen? Hoppas det löser sig!

2007-08-29 @ 08:09:36
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: jenny

hehe joo det blir som inte så myket tid till att skriva, men ja skriver så fort det är nå nytt som händer :) hehe inte alltid man hinner å sånt, å nu när david jobbar så hinner man inte så mycket för då tar ja hand om lill tjejen för han jobbar natt så då tar ja henne.. emn sen när han e hemma så hjälper vi varandra så mycket så..
jooo det kan ja tänka mej att den sparkar å humörsvängningar kommer nu hehehe..dom kommer lite då å då :) hehe

2007-08-29 @ 14:14:48
URL: http://lilllarsson.blogg.se
Postat av: jenny

glömde att skriva att det e bara bra med oss.. lill bruden växer å utvecklas hela tiden, så roligt att se henne utvecklas varje dag, hon har blrjat att gurgla jätte mycket å
vill som säga nå hehehe

2007-08-29 @ 15:21:21
URL: http://lilllarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0