Växer så det knakar!

Magen har växt jätte mycket de 2 sista dagarna. Nu kan jag då gott säga att jag ser gravid ut. Vilket känns jätte bra så att alla inte bara ser en som tjock.

Lindex har fått in jätte mycket nya babykläder och jag har blivit köptokig. Hade inte tillräckligt med pengar på kortet för att köpa upp hela sortimentet. Men köpte iallfall en jätte söt handduk med huva, filt, byxor och mössa. Ska övertala älsklingen så att vi far in en sväng till. Hade varit så fint med de matchande sockarna och overallen också.

Har varit och cyklat idag. Vädret är ju underbart så jag passar på att träna höfterna då.

image16

image17
image18

image19
Så det var dagens köp!  Nu ska jag gå och fixa mat åt min man!

Kommentarer
Postat av: Fia

Söta grejer men det verkar som om du tror att det blir en liten pöjk med tanke på färgval;P allt bra annars?

2007-08-07 @ 19:29:54
URL: http://www.nogg.se/zophia
Postat av: Fia

Ja det är inte lätt när personer gör på detta sätt..men man kan inte klandra dom heller,bara acceptera och försöka gå vidare hur jobbigt det än är..som tur är har jag en massa folk runt omkring mig som stöttar mig=) Jo det kanske det är men jag tyckte det lutade liiiite mer åt grabb hållet;P vad tycker du om weeds då? såg att du börjat titta på det...sååå härlig serie enligt mig:) med tanke på omständigheterna så är nog risken ganska stor att jag kommer börja fälla tårar eller få en ångestattack när jag dricker eftersom att den personen skulle ha varit me då..men ska försöka ha skoj iaf..kram

2007-08-07 @ 22:52:14
Postat av: Sandra

Jajamensan, precis vad jag hade tänkt mig med den! Om den nu ens är skön, får prova den nästa gång man åker dit. När det nu är hehe!

2007-08-08 @ 09:13:02
Postat av: Malin

Åh va fina grejjer de verkar ha fått in! Måste också gå in på Lindex och kika nån dag för nu har jag gått och blivit totalt baby-shopping-galen verkar det som :)

2007-08-13 @ 18:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0