Dessa drömmar

De är helt sjuka. Jag har hunnit med massor inatt. Har drömmt om min gamla barndomsvän Jenny. Vi har anordnat fest där vi har handskurat och hittat knivar med hennes mamma. Vi har åkt dit av skoterpolisen pga fel kläder inför vårt hockeyspel  i rinken på hertsön. Vi träffade på Jaana som hade tagit sig ton på walborg inför hela stadens gator och torg. Hela hennes släkt var där och var så stolta. Sen pratade vi lite om hennes skrivande i kuriren. Jag hade plasthandskar på mig. Allt för att inte bli ditsatt för mord som jag och Jenny tydligen hade begått.

Inte konstigt att jag vaknar upp trött. Jag lever ju ett helt liv i sömnen. Och ett fartfyllt sådant!

Var till BM igår. Jag har ju blivit så virrig så jag tog fel på tiden. Kom dit klockan 14 fast jag egentligen skulle vara där 10. Hon förlät mig.  Sf måttet har dragit iväg och ligger på 39. Så det skulle bli ett till besök nu den 27 december för att kolla så att det inte skenar iväg. Hjärtat låter bra och samma med mitt hb. 

Måste börja snabba mig. Ska på akupunktur nu klockan 13.30 och jag måste hinna duscha före. Allt tar ju sådan tid att genomföra. Jag har samlat på mig vatten nå fruktansvärt så snart kommer jag väl att klucka när jag går. Avtrycken efter sockarna gör att mina ben ser ut som prinskorvar.  Även fingrarna har varlt att ta sig an den formen. Ska bli roligt att se hur jag kommer se ut innan det här är klart.

Kommentarer
Postat av: Sandra

ooohh, great! Då måste jag köpa flera hundra hehe! Tack tack!

2007-12-20 @ 14:04:36
URL: http://cinderellas.blogg.se
Postat av: Catti

haha vilka jäkla drömmar!

2007-12-20 @ 14:21:44
URL: http://www.catti.se
Postat av: Hon som gillar scenen

Jag trode det var erotiska drömmar man hade en massa av under den sena graviditeten. Inte backflashes=). By the way; hang in there. Snart är det den 7:e då jag väntar mig en bebbe. Och god jul till er alla tre! Hoppas du slipper pina som den där blindtarmsgången.

2007-12-21 @ 15:48:39
URL: http://jaanaalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0