Fondue

Har nyss ätit god smält choklad till bananer, mandariner, äpplen och apelsiner. Är så otroligt gott! Mycket godare än rent godis. Är ju självklart inte så nyttigt att dränka frukterna i chocklad men det är definitivt nyttigare än att äta annat slask.

Blev att storstäda. Men nu skiner hemmet! Känns så skönt när man gjort det själv, då vet man att det verkligen är bra gjort! Självklart fick jag ont efteråt men nu var det nästan värt det. Peter har lovat att vi ska städa garderoben och vitrinskåpet på söndag. Det känns skönt. Vill ha iordning allt till det lilla underbarnet kommer.

Jag kommer att sätta mig ner och skriva lista på vad som kan göras iordning här hemma. Behöver rensa och fixa mycket. Även sätta ihop gravidbilderna som skall framkallas till bejbisens album. Jag ska nog allt ha något att göra under min ledighet. Peter tror att jag kommer ringa han på jobbet och tjata om att jag är uttråkad. Han känner mig rätt bra vid det här laget.

Ni ska vi se "The heartbreak kid".

Kommentarer
Postat av: Anonym

men 3e januari är ju rätt snart, vet ni vad det blir?:)
Rafael hade ju bf 10e januari, men han var extra snabb;)kram på er

2007-12-15 @ 00:23:17
URL: http://helvetia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0