Gitarrarm

Jag har gitarrarm. Har spelat ut lätt nivå nu och försöker mig in på medium. Men jag har jäkla problem med att använda mig utav fyra fingrar. Jag har inte riktigt funnit tekniken utan nu får jag mest ont.

Igår innan vi gick och la oss så sa Peter, "Du får fan inte bli bättre än mig". Så nu är planen att öva och öva så att jag för en gångs skull kan bli bättre än honom. Nog för att det inte lär hända. Nu när vi bli lediga ihop över jul kommer jag garanterat ha en nötandes Peter framför tvn.

Äntligen har vitrinskået rengjorts. Peter tycker att vi har löjligt mycket glas. Jag gillar glas. Men de glas som vi egentligen behöver har vi inte. Nästa inhandling av glas blir tumbler glas så att vi kan avnjuta goda drinkar. Jag tror Peter tycker att vi har löjligt många för att han var tvungen att diska alla. Han fick russinfingrar. Jag klarade bara av att diska 12 innan mina vattenfötter sa emot.

Nu ska jag fortsätta spela lite, iallfall medan glasen torkar. Jag tror det kommer att ta låååång tid!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo jajamensan, det är heeeelt underbart :P

2007-12-20 @ 22:05:17
URL: http://cinderellas.blogg.se
Postat av: Catti

haha antar att det är Guitarr Hero du skriver om? :D Jag har klarat "medium" men "hard" är tusan för svårt! Det går bara inte.. Tills slut sitter man bara där och trycker på allt samtidigt. ;)

Nä, det här med blödningarna är ju verkligen inget jag gillar. Har ju ätit piller i fem år så det är väl inte så konstigt att kroppen inte förstår vad den ska göra när jag slutat med dem. :/ Men jag hoppas det ger med sig snart och återgår till det normala. :)

God Jul på er med och tack så mycket! :)

2007-12-20 @ 22:34:43
URL: http://www.catti.se
Postat av: helena

haha, hjälp vad du städar och gör iordning inför bebisens ankomst! men det är ju bra.
jag hatar att få russinfingrar, så jag använder alltid nördiga diskhandskar :-D

2007-12-21 @ 15:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0