Ljuddämpare

Igår var vi på godmiddag hos Peters far. Väldigt gott. Jag och Peter var nyktra medan alla andra inte var det. Vi spelade spel och hade trevligt och för första gången så var jag inte en tävlingsmänniska. Men jag tror det berodde på nykterheten vs. onykterheten.

Vi fick en jättefin ljuddämpare av Peters pappa. Han är ett stort fan av Harley Davidson och både kör och klär sig i det.

image37

Jag misstänker att slemproppen är på väg. Men det behöver ju inte betyda något. Är iallafall den 29:e idag så det betyder att ifall vattnet skulle gå så skulle jag kunna "hålla" mig till det nya året innan jag blir igångsatt. 


Uträkning utgår från dagens datum: Lör 29 dec 2007
  Din graviditet startade Fre 30 mar 2007
  Din menscykel är ca 28 dagar
  Du blev gravid ungefär Fre 13 apr 2007 (ägglossningen)
  
  Du har gått 274 fulla dagar av 280
  Du är i vecka 40
  Du har gått 39 fulla veckor och 1 full dag (v39+1)
  Du är i 9:e kalendermånaden
  Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
  Du är i trimester tre
  Du har 6 dagar kvar till förlossning

Bara 6 dagar kvar!

Mamma ringde nyss och erbjöd oss middag till nyår. Känns skönt för då slipper vi engagera oss i det. Då kan vi rikta in oss på någon riktigt god efterrätt. Blir sista dagen med gott för sen börjar 08 och då är det slut på sånt.

Kommentarer
Postat av: Sussi

ojoj snart händer det :) Är in varje dag å spanar om det blivit nå förändringar. Saknar bara mer bilder ju! :)

2007-12-29 @ 14:34:50
URL: http://sussisfoto.blogg.se
Postat av: Malin & Milla

Klart du håller dig till 08:a.. Det är bara att kniiiipa =)

2007-12-29 @ 15:23:32
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Catti

Shit vad snygg napp! :D Sånna där saker kommer nog Anders äkerligen handla hem haha. Motorer är hans största intresse, ;D Herregud, nu är det nära! :)

2007-12-29 @ 15:23:46
URL: http://www.catti.se
Postat av: Mallan

Kul att du blev gravid på min födelsedag :P Skulle bara önska dig gott nytt år och hoppas att du klarar dig från allt barnfödande innan tolvslaget :) Kram

2007-12-29 @ 16:09:03
Postat av: helena

haha, vilken cool ljuddämpare!

2007-12-29 @ 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0