Lördag

Inte många dagar kvar nu. 2 till julafton och 13 till det beräknade BF. Men tiden rullar på. Knuffarna i magen känns annorlunda. Bejbisen rör sig på ett annorlunda sätt. Antagligen för att det är alldeles för trångt där inne. Känner hur huden börjar spricka trots att jag smörjer och smörjer både morgon och kväll. Jag hoppas att jag klarar mig från bristningarna. Jag ser att de är på gång. Föräldratidningarna säger att man ska se det som kärleksminnen. Jag kommer aldrig att kunna se på bristningar som kärleksminnen. "OO titta, den här dök upp några dagar innan den lille föddes, så fiiint!" Nä usch och fy!

Fick en jättefin julklapp från Mattias och Therese igår. Fina svarta underlägg att ställa glasen på, så nu måste vi bli duktiga på att använda dem. Vi tackar, bockar och bugar! När man får julklapp av någon som man inte trott att man ska få julklapp ifrån får man lite smått ångest att man inte köpt något tillbaka.

Hyrde Martina Haags - Underbar och älskad av alla igår. Tyckte inte att det var mycket att hänga i granen. Trodde att den skulle vara riktigt bra, men det är väl oftast då man blir besviken.

Nu ska jag dra på mig mjukisarna och så ska vi fara in och få bortgjort städningen på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Catti

Jag bävar inför bristningar jag med.. Jag menar, jag är verkligen inte stor! Jag har en pytteliten mage och jag förstår inte ens hur det är möjligt att något annat än mat ska få plats där i! Jag vill verkligen inte ha bristningar och jag ska hålla tummarna att du slipper det du också!

2007-12-22 @ 14:42:46
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0