Vad ska jag göra?

Är ledig idag. Har absolut inget att göra. Funderar på att fara in till stan och gå runt men det är ju så jobbigt när jag väl kommit dit. Jag blir ju trött på direkten och det vet jag.

Kanske borde försöka hitta en skönlitterär bok som innehåller en konflikt och som är lättläst. Är det någon som har något tips?

Peter ska och klippa sig idag. Jag hade också behövt men jag ska vänta tills lillen är här så att jag kan färga håret samtidigt. Känns inte säkert att göra det nu med alla hormoner som strömmar i kroppen.. Mitt hår blir bara mörkare och mörkare för var dag som går. Tror det också har med graviditeten att göra.

Ser på våra bästa år och det blir tamefan bara värre och värre för varje avsnitt. Kan ändå inte sluta att se.

Kommentarer
Postat av: helena

har du läst denise rudbergs böcker? de är helt underbara, så om du inte läst dem har du en oupptäckt skatt att utforska! :) det är min absoluta favoritförfattare!

2007-12-04 @ 20:28:52
Postat av: Jaana

Jeanette Wintersons alla böcker, Janne min vän av Peter Pohl (tipsade om den en gång tidigare) och Berättelsen om Pi av Yann Martel (handlar om en pojke, en tiger, sånna där Timon.. surikater, hajar och en flotte). Lyllo dig som inte läst dem än! Fin du är i klotmaggen förresten.

2007-12-04 @ 20:42:04
URL: http://jaanaalm.blogspot.com
Postat av: Catti

Jag ser alltid VBÅ :D Och ja, det har börjat spåra rejält nu måste jag säga!

2007-12-04 @ 22:48:17
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0