Väntar på storbesök

Sandra och Tomas med lilla dottern ska komma och hälsa på. Ska bli skoj, först att få träffa dem. Var ett jäkla bra tag sen sist. Hann inte ens se Sandra i sin mage, men det är ju det som kommer ut som räknas. Sen att jag ska få se en sötbejbis. Kommer ju självklart inte våga hålla men peta lite kanske man får göra och kanske lukta lite.

Peter står och spelar GuitarHero3 på högsta volym. Jag har också spelat men magen är i vägen och svetten bara rinner. Jag har prövat på att baka några saffransbullar men jag har ingen aning hur de smakar. Har föjlt receptet till punkt och pricka så om de är äckliga så borde det ju inte bli mitt fel, eller hur?

Vi har tvättid klockan 17 och jag känner mig inte alls inspirerad för tvätt kan jag då säga. Men det går nog fort att bara slänga in.

Kommentarer
Postat av: Catti

Jag är också skitfeg och vågar inte hålla alls i bebisar. Jag är så rädd att de ska börja grina för att jag gör fel eller nåt. :D Men men, det blir ju annars när man har en egen. ;)

2007-12-08 @ 17:04:04
URL: http://www.catti.se
Postat av: Elviras mamma

Antar att du har fått snosat lite nu:)

I morgon har jag lovat Matte att jag ska lira lite gitarr. Han har ju köpt en till och han tjatar så innåt vassen så jag får väl offra min stolthet.

Som tur var så var det bara en engångsföreteelse som Elvira var grinig och kinkig. Men alltså allvarligt, jag borde faktiskt skämmas. Hon är ju som en solstråle mest hela tiden. Hon måste också få ha dåliga dagar utan att jag hotar med att sälja henne på blocket. Haha!
Om vi får fler barn så kommer säkerligen den ungen vara raka motsatsen. En avkomma från djävulen som straff.

2007-12-08 @ 22:19:22
Postat av: jenny

hej hej
Hoppas allt e bra med dig å bäbisen?? å med killen din åxå =)

Snart har du din lilla bäbis hos dig :) roligt roligt, då måste vi ju ta en liten fika eller nå? om du vill? å när du har tid å så =) men om du vill ta en fika innan bäbisen kommern så e ja på det åxå :) jag å linnea vi bara busar å gosar om dagarna nu så :) hihi

säger som alla andra, ta med några ombyten till lill bäbisen på BB det gjorde inte vi, men vi fick ju låna kläder där men vi visste ju inte att hon skulle skita ner sig eller drälla brösrmjölk över hela sig hahha..

hade bra :) kramar från mej å linnea :)

2007-12-09 @ 13:58:03
URL: http://www.lilllarsson.blogg.se
Postat av: Malin & Milla

Jag gick upp 12 kg totalt och hade tappat 7 av de två dagar efter förlossningen och sen har resten rasat här hemma när vi varit ute och promenerat så vagnen är bästa träningsredskapet för det är tungt att köra i snö :)

2007-12-10 @ 18:06:23
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0