Dålig uppdatering..

Har inte skrivit så mycket på sistone. Tror det beror på att jag är så trött när jag kommer hem från jobbet. Känns som att det inte händer så mycket. Magen är densamma som förut, kanske att den har blivit lite större men inte så mycket mer än så. Lyssnade på hjärtat igen och nu låter babyn en massor. Så det känns skönt. Axel däremot tyckte att ljudet påminde om någon skräckfilm.

Jag och Peter köpte en ny kamera igår. Ville verkligen ha en bra kamera så att man kan skicka fina bilder till släkten. Vi gjorde dock en tabbe och kollade inte runt innan, vilket reulterade i att vi betalade överpris så att det sjunger om det. Men nu har vi iallfall en jätte bra kamera. Blev ingen systemkamera som jag har tjatat om. Den hade blivit för jobbig att ha med sig överallt. Jag är då så nöjd ändå!

Det är Jennys sista vecka på jobbet och jag har 4 kvar. Har tagit emot nya ungdomar iallfall. De verkar helt ok. Kommer att få jobba med dem i 3 veckor och sen blir det en ensamvecka. Längtar tills tiden är slut. Vill bara vila och läsa.  Har köpt nyaste Harry Potter eftersom att jag gärna vill läsa boken innan jag ser filmen.

HAr dåligt med pengar men lyckades slösa iväg hur mycket som helst i helgen, blev köptokig kan man säga! Älskar dock mina nya skor!
Har fortfarande problem med illamåendet om jag blir för hungrig så nu måste jag gå och laga lite mat. Blir sugen på makaroner och korv med senap till lite titt som tätt. Men det aldra godaste är ändå MER. Minst en varje dag, men brukar sluta på 3 något.



Den nya kameran



De underbara skona från DinSko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0