Ett kap

Har inte velat köpa så mycket begagnat men när man hittar ett kap så gör man. Vi har varit och kollat på skötbord tidigare i veckan. Vi hittade vilket vi skulle ha. Ett väggskötbord från brio för 1695. Tänkte att jag skulle se om jag hittade den billigare på något annat ställe. Snubblade på ett exakt likadant för 200 i boden.



Så idag har vi varit och hämtat det. Passar perfekt i vårat badrum när vi har lackat om det till svart.

Nästa månad blir det att handla det fina babyskyddet. Pengarna mina tryter redan trots att lönen nyss kommit. men det kan ju bero på att vi köpte vagnen förra veckan.



Duovagn Komplett SVART

Barnvagnen är från kronan och babyskyddet från Brio.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad ni handlar! :) Va roligt! Vi har nu köpt vagnen iaf, och en liten tröja till det lilla livet. Vilket kap du har gjort med skötbordet! =)
Ni kör allt i svart eller? Vad kostar babyskyddet från Brio? och hur länge kan barnet sitta i den?

2007-07-31 @ 23:10:03
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja det e ju det med storlekar som är så svårt. Nästan alla kläder vi har är strl 62, har väldigt lite i 50. Men då är ju nästan alla kläder vi har begagnade så vi har bara tagit det vi tyckt varit snyggt. Och då har det oftast varit 62. Vad roligt att börja handla skötbord och sånt. Jag bara väntar på 08:orna, men jag tror aldrig dom kommer komma haha!

2007-08-01 @ 01:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0