Godmorgon!

Hade velat lägga in några bilder men eftersom att jag inte förstår mig på den nya kameran ännu så får det vänta. Den har trådlös överföring. Dessa moderniteter!

Hittade så söta babykläder igår så jag var bara tvungen att köpa dem. Jag har sagt att jag egentligen inte ska köpa något till babyn förren efter vi har varit på ultraljud. Men jag kunde bara inte motstå. Det blev en söt joggingdress i vitt och olivgrönt och 7 bodys med veckans alla dagar.  Har köpt i stl.50 men måste börja köpa i större storlekar snart. Kan ju hända att det blir en liten tjockis=) Gud så jag längtar!

Peter ligger fortfarande och sover. Jag fick upp honom igår redan halv åtta så jag ska nog låta honom fortsätta sova. Vi ska fara och kolla på färg till vardagsrummet. Så nu blir det att måla om!
Det är redan söndag så imorgon blir det jobb igen. Bara vädret inte sviker så är det ok!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha du är ju knasig!! 7 bodysar! :) Jag har inte vågat börja köpa nått än, men nu när vi åker till Sthlm ska jag nog köpa lite iaf :) Dock har vi vår vagn beställd och färdig att hämta i Luleå men den får bli kvar där till hösten. Blir ju också supersugen att handla nu när du börjat! :P

2007-07-08 @ 15:05:41
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Anonym

hej! gud va mysigt att börja tänka på kläder och säng, den runda är ju skitläcker (om man får säga så om en litens säng!?) Måste ju ses snart, längtar faktiskt efter dig, er från skolan. En bra sommar annars? Kram

2007-07-08 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0