Han i sängen...

Är någon som jag verkligen älskar. Det bästa som hänt. Tillsammans ska vi få något underbart.
Går in i v.18 idag (igen)

Idag blir det nog Piteå för min del. Får se vars vinden för mig.
Massor av snyggt i nya H&M katalogen. Tröjor som man kan ha både när man är gravid och inte. Blir att beställa.

Såg en jätte fin Puff igår på Wika. Tror den hade varit jätte skön till att amma i och ha när värkarna är onda. Även en fin plats att ha den lille i när h*n har blivit lite större. Har kostat 3000 men var nedsatt till 1500. Gud vad jag önskar att jag hade haft pengar till den. Har drömt om den hela natten.

Känner mig som en valross på natten. Känns som att armarna sväller och att de dommnar bort. Vädigt obehagligt. Vaknar hela tiden. Hade dessutom något som påminner om elektriska stötar från insidan av magen igår. Känslan var obehaglig.

Såg Transformers på bioduken igår. Var väl helt ok, lite fjantig. Nu vill jag bara se Die Hard 4, Martina Haags nya film och Harry Potter and the order of the pheonix. Det är alldeles för dyrt att gå på bio om ni frågar mig.

Är avis på Malin och Davve som ska få cirkulera Sverige runt. Det högsta jag kommer mig till är en rundtur på vespa i Luleå.


Kommentarer
Postat av: Palina

Jag hade shoppat i onsdags. Vill du se vad jag köpt?

2007-07-27 @ 08:42:25
URL: http://pralina.blogg.se
Postat av: Malin

Du får se till att ni får bra väder här uppe! Första dagen solen visar sig här, och DÅ ska vi åka! Det är då typiskt!
Kör försiktigt på din Vespa flicka lilla. Du får inte ramla! =)
Kanske syns i Piteå idag :)

2007-07-27 @ 09:36:07
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Malin

Babyproffsen i Luleå hade ju gått och beställt en vagn åt oss, fast vi själv INTE sagt åt de att beställa.. så det står en vagn där men vi ska inte ha den nu när vi hittade den här. Vi sa att vi tar deras vagn om vi inte hittar nån annan så de skulle hålla den till november om vi inte ringde och tackade nej till den... Ja vi är supernöjda! :) Nu testkör vi den för fullt hihi

2007-07-29 @ 13:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0