Läker eller läcker?

Mina tuttar läcker, eller säger man läker bröstmjölk? REDAN!!!! Jag är i v.18 och tuttarna vill redan vara klara för amning. Ont gör de också.

Har duschat med Peter imorse och sen fick jag somna om i hans famn. Helt underbart. Är som mer känslig för beröring nu än förr. Hans hand på min mage betyder så mycket.

Funderar på att ta ner alla speglar i lägenheten för fulare kan jag fan inte bli! Har finnar och håret är som halmstrån som inte går att fixa iordning för en sekund. Men fästmannen är underbar och säger gång på gång hur vacker han tycker jag är.

Snart är det bowlingdags men först ska jag äta lite mer Hagen daz glass med bayleis smak.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Bra att du tar upp ämnet ;) Det heter läcker och alla säger läcker förutom ni som bor i norra Sverige hihi. Allvarligt.. ett sår läker och dina bröst läcker. PUSS

2007-07-29 @ 19:59:27
Postat av: Malin

Mina är bara redo att spricka men de läker inte ÄN! :) Du ser, ibland är våra killar allt bra gulliga som tycker om oss fast vi är gravida och tjcka! hahaha :)

2007-07-29 @ 20:37:58
Postat av: Sandra

Ja den är för jäkla söt alltså! Efter många om och men så blev det strl 50. Vilken färg tänkte du köpa?

2007-07-30 @ 23:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0