Roligt med kommentarer!

Känns jätte roligt faktiskt. Då vet man mer säkert att det är någon som läser. Känns bara jobbigt när man vill svara och inte vet vars man ska göra det?!

Roligt att ni gillade köket!
Det får bli filmkvällar för dig och mig Malin när ingen av oss  kan dricka någon alkohol och du ändå är fast i Luleå!

Har sprungit runt på stan som en idiot idag. Lyckades iallafall hitta nya bh:ar. Blev en amnings bh och en sport bh. Och skönare får man ju leta efter. Nu sitter tuttarna precis där de ska! =) Var runt till alla frisörer och inte en enda som hade tid. Just när jag skulle ge upp så var det en salong som hade tid. Borde dock ha väntat eftersom att jag inte blev nöjd. Alldeles för kortklippt. Men som sagt, det växer ju ut igen!

Funderar på om vi ska till Piteå havsbad imorgon och plaska om det blir väder. Vi håller tummarna på väder!

Nu väntas Gilmore girls som vanligt på Tisdagar.


Kommentarer
Postat av: Malin

Japp, jag är med på filmkvällar med läskeblask:) Måste också leta efter nya bh:ar.. Bomberna växer haha ;)

2007-07-24 @ 21:39:00
Postat av: Fia

Varför köper ni inte en vagn på blocket,där har dom ju många as fina som är i bra skick..så sparar man lite cash om man slipper köpa allt nytt=) Så sött med ultraljudsbilden..såg ut som en liten drake där inne:P Skönt att sluta jobbet..kan behöva vila upp sig..kram

2007-07-24 @ 22:59:21
URL: http://www.nogg.se/zophia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0