Sängar

Håller på att kolla runt lite och gled in på försäkringskassans hemsida. Fick äntligen reda på hur mycket man kommer att få i föräldrapenning. 180 kronor per dag. Vilket inte är mycket alls. Blir att spara och lägga undan mycket nu när vi båda får lön. Tror inte det kommer bli några problem alls.

Har varit och köpt nya sängar idag. Vi var tvungna. Peter klarar inte av att sova på nätterna då han får sådan fruktansvärd ryggvärk av sängen. Så nu blev det en ytterligare kostnad på 3500. Men det kommer vara värt det! Har varit till överkalix idag. For dit för att hämta hem bilar. Hade gärna kunnat ta en Saab 9,5a. Sådan underbar väghållning. Men Peter säger att man inte ska ha en sån om man inte köper en sprillans ny pågrund av de dåliga motorerna. Jag får väl lita på honom=)

Kollat runt på vagnar, men jag tycker det är svårt. Vi ska kolla mer seriöst efter ultraljudet. Viktigt att beställa i tid, det är många som får dem försent. Det hade ju inte varit så skoj.

Jaa, då är det måndag igen imorgon. Upp och jobba. Bara 2 veckor kvar (BARA!! Fan det är ju en evighet!)
Nu är jag trött.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jo men det där har man ju tänkt på sj..jag tycker inte att man ska skaffa barn alls om det är oplanerat..det är så mycket som ska klaffa runt omkring..så jag skaffar hellre katter just nu:P såg att ditt bf är i januari..det är ju bra för bäbisen,man fyller ju hellre år i jan än i dec=)får hoppas den stannar inne tills dess..

2007-07-22 @ 12:44:32
URL: http://www.nogg.se/zophia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0