Tröttast

Jo fasiken, tiden går nog rätt fort ändå. Det är redan Onsdag kväll vilket betyder att det bara är torsdag och fredag kvar att jobba. Och fredag räknas inte ens.

Vaknade upp imorse av att någon annan klocka väcker mig. DK låg nämligen inne i vardagsrummet på soffan och snoozade. Han hade låst ut sig eller in nycklarna på jobbet.

Brukar beställa pärlor på teardevil.se. De är billiga och bra, gratis leverans också. Om jag var du Åsa så skulle jag inte satsa på Timari, de är fan dyrare än dyrast på pärlor. Men om du ska till Stockholm så ska du besöka pärlhuset eller något sånt. Malin i min klass säger att det är ett helt underbart ställe!

Låg och väntade på att Gilmore girls skulle börja igår men klarade inte av att se klart för att jag blev så illamående. Jobbigt att få så där så att man verkligen inte kan hålla igen. Pratade med Moa också. Hon kanske ska komma till Luleå i augusti vilket jag håller tummarna för. Hade varit så roligt, den månaden som jag är helt ledig också.
Började titta på "The holiday" igår igen. Hann bara se halva så nu tänkte jag spendera den kommande tiden med resten av halvan.



Kommentarer
Postat av: Malin

Japp, pärlhuset i sthlm är tjejernas paradis :) Där kunde man spendera timmar.. på att bara välja pärlor!

2007-07-11 @ 18:07:45
Postat av: Malin

Ja säkert, tror man känner av foglossning när man jobbar och anstränger sig kanske mer än vanligt (som skolan) haha :)

2007-07-12 @ 20:14:20
Postat av: fia

Lägg upp lite bilder på dina halsband så man får se..vore trevligt..

2007-07-12 @ 22:05:31
URL: http://www.nogg.se/zophia
Postat av: Fia

Lägg upp nån bild på dina halsband så att man får se,det vore trevligt..

2007-07-12 @ 22:06:27
URL: http://www.nogg.se/zophia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0