Vecka 17

Ligger i sängen nu medan killarna sitter i vardagsrummet och spelar poker. Jag är trött. Var en fruktansvärt tråkig dag på jobbet och jag "ser fram emot" 14 sådana dagar till. Målade om vardagsrummets fondvägg igår i en snygg läcker brunfärg och jag är helnöjd. Det enda vi saknar nu är en ny soffa men eftersom att våra pengar kommer att prioriteras till att köpa vagn, spjällsäng, babyskydd, skötbord och kläder så får det väntas med soffa.

Malin har känt sparkar och jag tror hon är i den 22a veckan om jag inte missminner mig. Jag har gått in i 17 veckan idag och jag känner ingenting. Tack vare hjärtljuden så känner jag mig lite säkrare. Vet att det är tidigt att köpa kläder men jag har bara varit tvungen då de har varit så söta. Ska vänta med att inhandla vagn och sånt tills efter ultraljudet. Då vet vi förhoppningsvis könet också."Håller tummarna"

Den som skrev komentaren nedan glömde nämna vem den var=) Jag blir ju så nyfiken!

"hej! gud va mysigt att börja tänka på kläder och säng, den runda är ju skitläcker (om man får säga så om en litens säng!?) Måste ju ses snart, längtar faktiskt efter dig, er från skolan. En bra sommar annars? Kram"


Kommentarer
Postat av: Malin

Du har nu fått mig att börja kolla på barnkläder också :D Det är inte lite som ska köpas när man börjar tänka efter. Jag är i 22 veckan ja och nu först är jag säker på att det sparkas där inne i magen. Davve fick en hård spark igårkväll! Och snart blir det din tur. Tror inte jag heller kände nått i v 17.. Kring v 20 börjar allt hända verkar det som! Kämpa på med jobbet, här är en till som måste göra det! :)

2007-07-10 @ 06:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0