Gravid

Nu börjar magen att hårdna och växa. Känns kul när det börjar synas så jag inte bara behöver känna mig fet.
Vi ser fram emot det här mer och mer varje dag.
Har börjat jobba igen också. Känns bra förutom när det spöregnar.

Utlandsresan var okej. Kan säga att det inte är det roligaste att inte få röka eller dricka när alla runt omkring en drar in den ljuvliga röken som är så äcklig.
Flygresan hem blev dock försenad 17 timmar som ni kanske har läst i tidningen. Vi blev behandlade som skit och jag sörjer med de som hade med sig småbarn. Vi fick ingen information och ingen mat förren i slutet då vi blev slussade ut i skogen till ett all inclusive hotel där vi fick äta och dricka hur mycket vi ville. Lägger in en bild på poolen så ni kan njuta lika mycket som vi gjorde =)

Är trött, ska gå till sängs. I går sov jag 11 timmar så idag får det räcka med 10.
image13


Kommentarer
Postat av: Malin

ååh va mysigt det ser ut! Vill också utomlands nu! =)
Men idag ska vi titta på bebisen! Är supernervös :)

2007-06-13 @ 06:47:19
Postat av: sussi

vill oxå utomlands!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

2007-06-13 @ 10:25:38
Postat av: Catti

Vilken härlig pool ni hade! Men fy vad hemskt det lät att ni blev behandlade på det viset! :/

2007-08-22 @ 12:39:03
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0