After work

Har börjat göra egna halsband. Har bara hunnit göra tre stycken men jag måste säga att jag är väldigt nöjd med resultaten. Köpte ju pärlor för evigheter sen, Peter har tjatat några gånger om att jag ska sätta igång men tiden har inte känts rätt.
Igår var det snowboard åkning på måttsundsbacken med Malin. Var trevligt att få göra något annat. Är ju bara det att backen är så liten så man blir så less fort.

Har varit på skolan redan klockan sju imorse. Peter körde hit mig, vilket var väldigt snällt. I kväll är det after work som gäller, då mamma har vunnit 10 biljetter med mat och dryck. Kommer nog bli riktigt trevligt då Moster Ewa och Kusin ska följa med. Lillasyster är i Hemavan/Tärnaby och njuter av dem underbara backarna.

Har ont idag. Ska fara och sola när Peter kommer från jobbet. Sen tänkte jag sova ut lite så att man är pigg och kry ikväll. Nu blir det Vänner för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0