Deja Vú

Börjar sakta men säkert bli bättre. Är det inte borta imorgon så måste jag in till Vårdcentralen. Vill då defenitivt inte tillbaka till Sunderbyn, väldigt opedagogiska.
Mamma är min ängel och hjälper mig med jobbet. Tacka gud för det eftersom att jag inte har direkt överflöd av pengar just för tillfället.

Vi har varit på jakt efter nya handtag till köksluckorna idag. Svårt att hitta just den storleken bi behöver. Jag tjatar vidare om att vi skall åka till IKEA så vi även kan passa på att köpa tyg till de nya gradinerna. Vi kommer få så snyggt! Det verkar som att det är många som gör om. Elisabeth och hennes Lars tapetserar också.

Övertalade Peter om att köpa Baileys glassen som är underbart god. 42,90 för lite glass. Peter gör Lars min och uttrycker gång på gång "Det e så dyyyyrt!" Lars har fått Peter att säga så om det mesta. hehe. Nu ska vi se Deja Vú, hade glömt bort den filmen. Tror den kan vara mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0