En ny start.

Funderar på om jag ska åka upp till Kiruna imorgon. Hälsa på min far och hjälpa honom lite med sin dator eftersom att jag har fått sån bra kläm på det här nu.
Har några saker som skall göras i skolan men som vanligt så har jag börjat skjuta upp på saker och ting. Kan tänka mig att Peter inte lär bli så jätte glad, då vi faktiskt är mitt uppe i renoveringen av vårt kök. Igår gjorde vi lasange och hallonpaj vilket visade sig bli en hit. Jag måste säga att jag är förvånad av mina skills i köket.

Var hos tandläkaren idag och för första gången var jag en betalande kund. 1222 kr ska dem ha utav mig. Blev en återkallning den 5 april då jag hade ett hål. Förbannat också, jag som sköter tänderna så bra!

Vill inget hellre än att åka till Thailand med Mamma, Micke, Lillasyster och resten av släkten, men i september börjar specialpedagogikskursen och jag misstänker att det kan vara svårt att vara borta i 16 dagar och sen så behöver man ju även pengar för att kunna fara ut och resa.

Nä, nu återvänder jag till min värld med Top model på schemat (har sett alla andra serier)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0