Fått av Elisabeth


1. VAD HETER DU?
Eftersom att mamma var fantasilös så blev det Gun i mellannamn. Gun Erika Roos

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Har mina nya favoritjeans på mig. Mörka Levis i killmodell

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Tystnad just för tillfället. ÅÅ så skönt!
4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Sjuk och trött blev att kolla på den nyaste Beck filmen med min älskade pojkvän.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Lät Peter laga sin köttfärs som jag inte alls är speciellt förtjust i =)

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Mörkt, friskt sköljer bort lukten av den starka målarfärgen

7. DEN SENASTE PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Det är söndag. Jag pratar alltid med min far på söndagar.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Jag är nog ytlig till en början. Han måste vara rolig och snäll. Helst lite kaxig

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Jajjamensan. Jätte härlig tjej. Vi känner dock inte varandra tillräckligt bra!!

10. HUR MÅR DU IDAG?
Just för tillfället är jag sjuk. Men i sinnet mår jag hur bra som helst!

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Portello, Trocadero, Redbull, Drpepper, Bacardi

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Oj, Bacardi watermelon är den absoluta favoriten! Har druckit den alldeles för mycket så att jag tillochmed börjar bli allergisk mot färgämnena i den=)
13.FAVORITSPORT?
Jag gillar fotboll, innebandy och vollyboll. Inte kul att titta utan bara att spela. Själv hade jag velat bli bättre i fotbollsmålet.

14. HÅRFÄRG?
Har alltid varit blond och eftersom att åren börjar ta ut sin rätt så kämpar jag på för fullt för att behålla det blont!hihi
15. ÖGONFÄRG?
Jag har blå ögon med ett gult streck i.
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Soluppgång i Sverige och Solnedgång Utomlands!!

17 SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Min älskade lillasyster Linn som har fyllt 12!!!

18. FAVORIT MÅNAD?
Slutet av Juli, början av augusti. Då har man slutat sommarjobba och har fortfarande tid kvar av sommarlovet.

19. SENASTE Filmen DU SÅG?
Såg alldeles just sista wallander filmen, Hemligheten. Otroligt bra måste jag säga.

21. FAVORIT DAG PÅ VECKAN?
Fredagar, det är då ledigheten kommmer, annars e tisdagar en rätt bra tv dag!

22. FAVORITHOBBY
Min nya Dator, Åka snowboard, prata

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Har ju min pojk.

24. FAVORITLÅT(ar)?
Lyssnar på det mesta! just nu gillar jag Fall out boys - This aint a scene its a good damn armsrace

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Har alltid älskat vintern mest. Men nu måstge jag säga sommaren.

26.KRAMAR ELLER KYSSAR?
Är inte speciellt kramgo människa. Men jag gör gärna både och med den människan jag älskar.

27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande

28. CHOKLAD ELLER VANILJ?
choklad när det gäller glass
29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA
Jo det hade varit väldigt trevligt. Är intressant att läsa om dem man bryr sig om!
30. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Sambo med Peter. Bott i hop i två år nu. Bor på Lövskatan i en liten 2a. Håller just nu på med att göra om i köket.

31. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER
Studentlitteratur..Önskar att man hade orken att läsa ngt annat också.

32. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Har ingen då jag har världens finaste bärbara dator!=)

33. FAVORITSPEL?
Rappakalja! Världens roligaste.

34. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nej men det är konstigt att jag inte kan.
35. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Ha ha.. har just insett att jag skelar i vissa tillfällen så..Ja det kan jag!

36. ÄR DU ROMANTISK
kanske ibland, men säkert allt för sällan.

37. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Jaja.

38. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
De som fanns uppskrivna på hotmaillistan, Mina vänner!

39. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Ledigt!Blir att fixa iordning inför redovisningen i skolan.

40. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
19,30 och redan trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0