Fram med utemöblerna = Fram med klockan

Att det skall vara så svårt att lära sig. Har lyssnat på radio och där verkar det som att dem inte har någon koll alls. När det ska bli sommar tar vi fram utemöblerna och ställer även fram klockorna. När det ska bli vinter tar vi in utemöblerna och ställer även tillbaks klockorna. A piece of cake!

Sitter fortfarande i skolan. Väntar på att Peter ska sluta och komma och hämta mig. Hungern bara stiger och stiger och huvudet blir bara tyngre och tyngre. Sammanlagt har jag skrivit 8 datorskrivna a4 sidor i anteckningar idag. Det säger ganska mycket det.
Jag och Jenny har bildat en egen grupp till vår B - uppsats vilket känns jättebra. Vi har redan utformat syftet och satt igång med PM:et. Gud vad vi är bra!

Helgen gick fort förbi. Det var iallfall sista gången jag satte min fot på brasseriet. Jag gillar verkligen inte det stället, speciellt inte efter att de målade om allt till vitt. Allt syns så tydligt.
Har suttiti ute på lunchen och njutit av det vackra vädret och sett dem första getingarna flyga förbi. Jag har alltid samma skräck för dem ibörjan av våren. Det sägs att dem är väldigt aggresiva så här års.

Idag tror jag att det är måla köket som gäller, igen. Peter har varit så less på att jag inte har gjort något, men tiden rinner ju bara iväg. Tror One Tree hill kommer idag också!Äntligen!

Det väntas en hel vecka med fyllda dagar av lektioner. Tungt ibörjan men sen blir det nog genast roligare.
Mycket kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0