Hem ljuva hem

Natten har varit lång. Har suttit på Sunderby sjukhus från klockan 19 till 00.30. Eller jag har sovit de senare timmarna medan Peter har fått sitta i väntrummet och bara vänta. Jag har haft en jävla massa smärta som bara visade sig vara en kraftig ägglossning och vätska i buken.
Varenda läkare jag träffade trodde jag var gravid, vilket jag nekade till men fick göra 2 graviditetstest under en och samma dag och även ett ultraljud. Så, Jag = definitvt inte gravid. hehe..Tänka sig att ägglossning skall göra så här ont.

Magsjukan försvann då helt igår. Var så hungrig på hemresan men vågade inte äta något alls då risken fanns att det inte skulle få stanna kvar, Under en 12 timmarsperiod så åt jag endast 2 koppar blåbärssoppa.

Idag är det köket som gäller, eller iallafall för Peter. Jag far nog till Mamma och tar det lungt medans mannen i huset får jobba. Min nya familj, som mamma förklarade för min oroliga pappa.

Har en massa att fixa inför redovisningen med skolan. Har råkat redera alla film och musik filer. Hoppsan!

Hem ljuva hem

Kommentarer
Postat av: Mallan

Kul att du har en blogg :) Mindre kul med Sunderbynsbesöket, usch usch! Hoppas du mår bättre nu iaf. Jag verkar då aldrig bli frisk blääk. Kram!

2007-03-17 @ 11:29:18
URL: http://baramalin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0