Jag dansar på moln

Att släppa ner garden var nog det bästa jag kunde göra. Jag är så lycklig och dansar på moln. Eller så flyger jag.
Huvudsaken är att jag aldrig har mått bättre. Trots att cigaretterna har blivit en del av livet igen så mår jag så bra.

Igår var det en snabbis till IKEA med syster för att innhandla utemöbler. Nu har vi en jävligt fin lägenhet med en jävligt  fin balkong. Köket är oslagbart och jag ska lägga ut bilder så att ni får se.  TACK MAMMA OCH MICKE för de underbara möblerna. Kan även tacka alla för de fina lyckönskningar vi fått.

Arbetet i skolan är något som inte flyger på moln. Vi har inte fått något gjort. Förhoppningsvis fixar alla tid så att vi kan jobba hela nästa vecka.

Nu är det en lugn dag som väntar med Desperate housewifes och Christine.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0