Kan allt?

Vet att det är mycket tjat om tentamen just för tillfället men det beror på att den är så nära nu. Känns som att jag kan allt till tentan. Jobbigt att känna sig så säker, för det gör mig osäker när jag inte har pluggat tillräckligt.

Har även gått och blivit jätte sjuk, känns som att jag har rakblad i halsen och kan knappt prata. Har sovit hela eftermiddagen så jag sk ata det lugnt och försöka vila så mycket som möjligt så att vi kan boka resan. Känns osäkert att boka när jag är sjuk då min sjukdom ofta går över till astma som gör mig sängliggandes i minst en vecka.

Har även varit och tagit blodprover och sånt idag. Gick helt underbart bra för någon som är så spruträdd som mig.
Peter gjorde den godaste maten han någonsin har gjort idag. För det ger vi han massor av +++++! Min älskade.

Önska mig lycka till imorgon, för det är då det gäller! Jag ger upp pluggandet och går på min tur istället. Antingen så bär eller brister det som man brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0