Kan väl lika gärna köra på?

Har nyss sett "Because I said so" var faktiskt bra. Mycket prat i filmen och ingen text, men jag har börjat väja mig nu. Har suttit och väntat hela dagen på att  One tree hill och lost ska komma ut tills det nyss slog mig att USA ligger minus 6 till 11 timmar. Så att jag kommer att få se de avsnitten i kväll är ungefär lika med noll.

Roligt att ni testade sidan med hundarna..haha en bulldog Elisabeth! Det var bra!

Sitter i soffan och njuter av den underbart fina utsikten. De nya dvd - hyllorna gjorde sin rätt. Känns så skönt att trivas i sin underbara lägenhet. Speciellt när mörkret börjar smyga sig in. Jag gillar sommarkvällar, något fint och fridfullt över det. Speciellt när jag får välja min egna musik och inte behöver höra något stressande.
Idag har Vi varit och kollat på ringar. Har hittat väldigt fina i silver. Ringar som passar till allt. Nu hoppas Vi bara att de går att beställa in i våra storlekar.

Har suttit hela dagen och inte gjort något. Lämnade in en kompletering men mer än så hände inte. Har sett serier på serier. Insåg när klockan var kvart i fyra att jag var tvungen att göra något. Blev att diska och städa. Så roligt så. Nog för att resultatet efteråt är väldigt trevligt. Känner att jag måste ta tag i skolan. Har inte blivit mycket den här terminen. Vi har nog mest slappat i vår grupp, vilket betyder ett mer stressfyllt slut.

Pratade med Moa i telefon igår. Blev 1½ timmes prat. Sörjer över att hon inte kommer upp något till sommaren. Har dock bestämt mig för att jobba hela juni och juli och struntar blanka fan i både kurser och ledighet. Lika väl att köra på medans man kan. Allt finns kvar. Något jag vet men oftast glömmer bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0