Stressen äter upp mig från insidan

Känner mig förvirrad på vad det är jag ska plugga på. Känns som att jag kan det mesta men sen när jag kollar på de gamla tentorna blir jag bara förvirrad och vet inte hur jag ska utforma mina svar. Det om något tyder väl på att jag inte kan, eller kanske bara att jag inte har lusten. Har helt tappat stinget och det enda jag kan tänka på är att jag misslyckas med skolan. Hade varit så skönt om det bara var över och jag inte hade behövt göra en omtenta.
Tror det är Suss och de som gör att jag får panik, de sitter dagligen o pluggar tillsammans. Ångest! Vår grupp ska ha en genomgång på måndag av de gamla tentorna och diskutera. Men mer än så blir det inte.

Får ont i hjärtat säger jag bara, dör väl av stressen som äter upp mig från insidan. Vill boka resan nu men eftersom att det fortfarande är så tidigt är vi lite osäkra ännu.

Fan vad det känns tungt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja, visst är det de! jag dör helt seriöst erika. hon har ju fan gjort min vardag värd till hundra :-O

2007-05-26 @ 00:26:53
URL: http://wozaaah.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0