Drömsömn

Jag sov så gott inatt. Helt sjukt vad bra jag sov. Tror det berodde på att Peter gjorde en sån bra ryggmassage så att jag äntligen slapp smärtan i ryggen. Sen så hade jag så jäkla ont i den främre fogen och den fick vila ordentligt när jag låg ner.

Att vakna och må så bra var så skönt! Kommer ihåg att jag var upp på toa vid 5 tiden och var så lycklig att jag hade hela 2 timmar kvar att sova.

Dagen har gått fort, som vanligt! Alla dagar bara rusar iväg. Snart är det fredag igen och innan dess hoppas jag att jag åtminstone har färdigställt halva moment fyra. Har börjat ladda upp med massor av filmer och serier tills jag ska vara ledig. Då ska jag bara ligga hemma och vila. Ända från den 12 december så ska jag inte röra ett finger, på dagarna iallfall. Självklart kommer vi fortsätta jobba så att pengar kommer in i januari när det lilla-stora tillskottet har kommit.

Har börjat vara ute på dagliga promenader runt kvarteret. Tar dock ett tag att gå en liten liten bit. Men det är så himla skönt att få andas den frisk aluften samtidgit som man känner att man får röra på kroppen. Peter är så snäll och promenerar med mig. För mesta del så fryser han eftersom att vi går så sakta så hinner han aldrig få upp någon värme. Jag svettas.

Nä nu ska jag "hoppa" i säng. Fast jag skulle snarare säga åla mig isäng. Tar ett tag innan man hittar den rätta ställningen och blir bekväm. Ibland blir man inte bekväm överhuvudtaget. Ibland så vaknar man och är lycklig för att man ligger på rygg och mår bra över att ligga på rygg. Idag är önskan om att jag ska vakna på rygg och konstatera hur skön sömn jag faktiskt har haft i de 2 timmar jag sovit och sen fortsätta sova skönt.

Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Elviras mamma

Haha! Ser framför mig hur det ser ut på era promenader.
Det där med att åla sig i säng känns väldigt bekant. Var ett jäkla projekt att komma sig i ordning. Mattias kunde ibland få ett bryt pga att jag kunde tjorva hur länge som helst tills jag blev nöjd.

2007-11-20 @ 11:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0