Ett värdelöst besök!

Klev upp tidigt imorse. Enbart för att fara på Toys r us för att inhandla det superbilliga playstationet. De hade ju ett erbjudande för 50 stycken. Halva priset. Typiskt nog så tog personen framför mig det sista erbjudandet. Jag som var så nära!

Stog i kö från 20 över 9 i snöfall till klockan 10. Det positiva var väl att jag fick friskluft. Folk var som tokiga där inne och lastade sina vagnar överfulla trots att det inte var billigare än vanligt.

Jakten blev lång då jag har drömt hela natten att jag var på jakt efter playstationet. I drömmen fick jag dock tag i det.


Peter satt hela gårkvällen och spelade Guitar Hero. Han tyckte att jag också kunde göra det idag när jag var ledig. Jag förstår inte hur man kan sitta och nöta och nöta. En annan sak är det med serier. Där är jag en nötare.

Vår lilla bejbis lever om som vanligt. Den har faktiskt gjort det hela natten och "sparkarna" har förflyttat sig så förhoppningsvis har även bejbisen gjort det. Men det återstår ju att se. Idag är det akupunktur och sen har jag inget mer på schemat. Eftersom att dagen inte är planerad kan jag inte börja plugga utan det får jag planera in till nästa vecka istället.

Nu ska jag se Traveler så att jag kan titta på dubbelavsnittet ikväll.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ne det är verkligen inte lätt med namn. Speciellt inte när man har så många. Sen om man har ett favoritnamn så känner man oftast nån som heter det så då går inte det heller hehe!Det hade varit lätt om man hade kunnat ha typ 10 namn eller nånting haha

2007-11-15 @ 11:53:47
URL: http://cinderellas.blogg.se
Postat av: Mallan

Haha jag veet det är helt sjukt! Fan du skulle behövts här och sätta lite fart på studenterna. Jag har satt upp en lapp och "svar:" för dem att fylla i (även en penna hänger där) men det händer då inget. Funderade också lite på det där med att sätta upp fejklappar från lulebo.. men tror man kan åka dit för urkundsförfalskning. Så jag får väl helt enkelt gilla läget ;) Ha det bra!

2007-11-15 @ 12:58:21
Postat av: helena

låtarna i guitar hero är så fruktansvärt långa! jag testade att spela det några gånger, men blev helt less pga låtarnas längd.
vad kul att bebisen busar, min lilla bus är också helt vild! :)

2007-11-15 @ 17:22:44
Postat av: Sofia från Happis

Hej! Tittar in här då och då. Kul att läsa, tycker du skriver bra. Önskar er båda lycka till. Följer er med spänning! :)

Ha en skön helg och ta hand om varandra!

2007-11-16 @ 10:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0