Halv 12

var klockan när jag slog upp ögonen. Har vaknat fram och tillbaka ända sen klockan 8 imorse men har haft sådana härligt intima drömmar om min man så att jag har velat fortsätta sova. Mmmmm... säger jag bara!

Helgen har väl varit bra, Peter vart gode onykter på lördagen och jag gode irriterad. Bejbis kände nog av min irritation mot pappa för den snurrade runt och sprakade för fullt.
Jag nötte Madicken med den största godispåsen jag någonsin sett och självklart julmust till det. Kommer troligast fördricka mig på julmust innan lillen har kommit ut.

Fredagen spenderades med mys och godmat. Potatisgratäng med fläskfilé och grönpepparsås.

Igår var vi till IKEA. Peter var så glad och lycklig för att han fick följa med. Han var som ett litet barn och tjatade sig igenom hela IKEA. "jag vill hem, kan vi inte gå igenom här så att det går fortare?"  Men han var så söt som ändå följde med. Han ville inte att jag skulle åka alldeles ensam ifall något skulle hända. Så trots bakfyllan satte han sig i bilen och åkte de 25 milen framochtillbaka.

Hade tänkt kliva upp tidigt och plugga men det struntar jag i nu. Borde väl plocka undan lite här istället.


Kommentarer
Postat av: Elviras mamma

Då skriver jag lite här oxå då;-)

Det där med intima drömmar hade jag vääääldigt mycket av. Började där vid v30 någon gång tror jag. Eftersom det inte blev så intima stunder i real life så fick jag väl drömma om det istället. För i drömmarna var jag aldrig gravid, utan smal och smidig.

2007-11-05 @ 14:29:57
Postat av: Malin

hehe, ja börjar också bli lite smått rädd.. Dags att börja oroa sig för smärtan och smärtlidring!!

2007-11-05 @ 16:43:25
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Madde

Åh vad kul med Ikea! Vill också dit snart:) Mysigt med intima drömmar. Jag kunde också drömma sånt, men lika ofta drömde jag mardrömmar. Ofta om att bli lämnad osv. Hemskt! Men tydligen ganska vanligt under en graviditet. Nu drömmer jag bara udda drömmar om barnen istället. Sist drömde jag att Tilde satt i sin barnstol och löste korsord och att Casper kunde gå på toaletten själv.
Hoppas ni mår bra! Inte länge kvar nu:) Åh så kul!:)
Kram kram

2007-11-05 @ 21:58:37
URL: http://tildesmamma.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0