Madicken

Köpte Madicken igår. Peter bidrog med en slant då han skulle iväg idag. Han är så snäll min man.  Så nu sitter jag i soffan med en julmust i handen och kollar på Madicken i junibacken.

Har en amningskudde runt mig som Emelie gav mig idag. Så himla snäll, har inte träffat henne många gånger men hon frågade ändå om jag ville ha den. En jättefin amningskudde som hennes mamma hade sytt. Emelie är Tommys tjej. De har flyttat hem från Stockholm igår. Väldans trevligt måste jag säga.

Är så trött idag, konstigt nog med tanke på hur mycket jag har sovit. Men jag känner att jag har  blivit tung nu. Ryggen har också börjat ta lite stryk utav det.

Nä, nu ska jag fortsätta. Min lilla älskling har hicka så att magen hoppar för fullt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

ååh så man kan börja
köpa julmust nu, gott!Tack för kommentaren.. tror att de är fler
som har samma "problem" faktiskt men blundar för de... Mår magen bra???

2007-11-04 @ 12:03:24
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja det är ju tur att nån uppskattar det hehe! Det blir många inlägg när man inte har mycket att göra på dagarna hehe!

2007-11-04 @ 22:06:26
URL: http://cinderellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0