Så sugen

Är så sugen på min lilla bejbis nu. Har nyss haft besök av den underbart söta Elvira med familj. Oj oj vad det värker i det blivande mammahjärtat. Hon skrattade och log hela tiden och var så vacker. Nästan så att hon log mer när hon såg mig och det är så roligt när man kan prata om vad som helst och hon blir bara gladare och gladare.

Självklart är jag lika feg som vanligt och vill inte hålla. Känns som att ifall hon skulle börja gråta så är jag dålig. Väntar till mitt egna lilla bus kommer. Peter var då så duktig och höll så stolt i henne. Han riktigt mös. Vi har båda kommit fram till att vi aldrig har stött på en ledsen bejbis så därför kommer vi väl mötas av världens chock när vår egna anländer.

Funderingar kring mat ikväll. Peter är sugen på Asian Kitchen. Vad jag är sugen har jag ingen aning om. Kan bero på mitt småätande.
Middagen hos mamma igår bjöd på en hemsk halsbränna inatt. Har sovit så dåligt med ryggvärk, toabesök, sparkande, halsbränna och illamående.

Har varit in på apoteket och fyllt på medicinförrådet. En burk niferex och lite rennie och olja. Bara 200 kronor till som försvann. Det går fort säger jag då!

Ikväll blir det film och mys. Säkert en massa godis och julmust. Imorgon akupunktur som är så efterlängtat.

Så ett tips på en väldigt bra låt. En som bejbis garanterat kommer att känna igen när den kommer ut med tanke på hur mycket mamma spelar den.

Jason Mraz - I'm yours

Kommentarer
Postat av: jenny

din bäbis kommer snart till idg ska du se :)
jag längta jätte mycket sista tiden jag :) hehe ville bara att bäbisen skulle komma på en gång hihi

men h*n kommer snart till dig :)
när bäbisen kommer får vi ta en fika å sånt å ta lite prommis, vagns rally :)

hoppas allt e bra annars? =)

2007-11-11 @ 09:39:20
URL: http://www.lilllarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0