Så vackert

när marken är täckt med snö. Jag önskar att jag hade kunnat gå ut och promenera utan att jag kommer att få ont. Vilket fint vagnväder det hade varit nu. Blir nog iallfall att gå runt kvarteret.

Vakande först vid halv 12 idag. Kroppen min är trött. Somnade vid 12 igår kväll. Som vanligt drabbades jag av lite ångest men Peter min underbara karl stillade min oro. Jag har trots den korta tiden lyckats bli klar med min planering. Så jag sitter nästan och funderar om jag ska börja med en ny uppgift trots att jag inte ska göra det försen på måndag.

Har fortfarande inte borstat tänderna, borstat håret eller ätit någon lunch. Hade helst velat hoppa in i duschen men eftersom att jag måste fara och städa ikväll så sparar jag den gudomliga duschen till lite senare ikväll. Hade så ont i höfterna igår, var så där jobbigt så jag knappt kunde gå mot slutet av kvällen. Nu börjar jag även sova lite sämrre. Tajtare toalettbesök och ryggont, men det är ju som sagt inte så lång tid kvar nu så man får väl helt enkelt stå ut.  Imorgon är det ju fredag igen, sjukt vad fort tiden går!

Har akupunktur på söndag och jag längtar. Peter ska på röntgen imorgon. En så där MR röntgen. Ska bli intressant. Vi håller tummarna på att allt ser bra ut!


Kommentarer
Postat av: Elviras mamma

Fy fan för den där MR apparaten. Har man det minsta släng av klausto så är den inte att rekomendera. Hoppas allt ser ut så som det ska och att han inte är rädd för trånga utrymmen.
Fint vagnväder var det. Guppade så där lagomt så pluttan somnade omg men morsan var totalt nedsvettad efteråt. Kopiös skillnad trots att det inte var spec mycket snö.
Ang pisseriet. Är nog bara att ställa sig in på att din pissblåsa kommer att styra ditt liv tills det att ungen ploppat ut. Sen när ungen väl ploppat kommer du kanske få uppleva hur det är att inte kunna pissa. Oj oj vilket projekt jag hade när jag skulle pissa första gången efter förlossningen.

2007-11-09 @ 10:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0