SMÄRTA

Igår när vi satt och kollade film så fick jag sådan jäkla smärta i höften, eller snarare inne i skinkan. En ilande smärtsam känsla. Tog en varm dusch när jag kom hem för att se om det hjälpte, men icke. Provade tillochmed en alvedon för ovanlighetens skull men inte hjälpte det heller.

Har sovit väldigt dåligt inatt. Varje gång jag har velat röra på mig så har den ilande skinkan hindrat mig! Kommer inte ens kunna ta mig till sunderbyn då jag inte kan koppla. Peter måste köra mig för akupunkturen är ett måste.

Känner att jag inte är långt ifrån att bli sjuk också. Halsen värker, svider och är svullen. Jobbigt att bli sjuk när man är så gravid. Som tur är så är det inte i slutet av graviditeten så att jag kommer vara tvungen att åka in på förlossningen sjuk.

Är hungrig som attans och det enda jag känner mig sugen på är potatisgratäng. Måste nog fara och köpa. Nä nu ska jag gå och krama min underbara karl.

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är ju sådär jag har i höften/skinkan..har haft det flera år nu...vet du vad det är?

2007-11-11 @ 19:44:26
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja det kanske gör det. Vi får väl se :)

2007-11-12 @ 00:16:50
URL: http://cinderellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0