Uttråkad

Nu har jag ont framtill. Har ett ständigt tryck och varje gång jag vänder på mig eller lyfter på något av benen så påminns jag om det. Ska kolla med barnmorskan imorgon. Har även kommit lite blod. Är väl inte direkt orolig men ska fråga för säkerhetens skull.

Har ingen som helst aning om vad jag kan göra. Är inte direkt sugen på att sitta inne så ska nog gå ut. Undrar bara vars fasiken man skall gå eller åka.

Idag är det 40 dagar kvar. Inatt har jag varit på jakt efter burkar som man kan frysa in bröstmjölken i och mjölkuppsamlare. Är aldrig gravid i drömmarna, bara väldigt smidig och smäcker.

UTTRÅKAD!

Kommentarer
Postat av: Elviras mamma

Oj! Blod brukar ju vara ett tecken på att det kan vara på G. Fast det är ju lite väl tidigt än. Bäst du hör med BM så hon får kolla upp. Spännande. Kanske du blir lika överrumplad som vi. Hipps vipps så får ni åka in till BB!

2007-11-25 @ 13:48:21
Postat av: helena

ett tips är att frysa in bröstmjölken som iskuber, alltså som man gör isbitar. så verkar många göra.
åh, vad spännande om det redan är på g för dig! bara bebisen är färdig så! :)

2007-11-25 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0