VG

Fick VG i moment 2. Känns bra. Synd bara att jag glömde bort att lämna in en uppgift i moment 1, det tar ju tillochmed bort chansen till att få VG i den delen. Är ändå väldigt nöjd med tanke på att min tanke bara har varit att ta mig igenom det här så fort som möjligt. Har påbörjat sista momentet. Så jag planerar att hinna klart.

Har fixat en utav uppgifterna idag när jag vaknade. Har sovit i nästan 12 timmar. Drömde att bejbisen låg i spjälsängen och väntade på att "födas". Såg den ta sitt första andetag. Lillen såg precis ut som mig själv när jag var nyfödd. Den buffar och buffar och nu ser man verkligen på utsidan av magen vars den håller hus. "hela havet stormar" kan man säga.

Har fått ett par till mjukisar av mamma. Känns skönt, kan tänka mig att jag bara kommer gå i mjukisar den här sista tiden och ett bra tag efter lillens ankomst också. Sen är det alltid skönt att ha ett par mjukisar hemma.

Har illochmed skrivit önskelista idag. Blev en massa serier då det är kanonpriser på cdon för tillfället. Sen så älskar jag serier. Har planerat in en massa serietittande både innan jul och efter om bejbis tillåter och är en sån som sover =) Annars sparas de till senare.

Har beställt Scrubs och Lost första säsong idag. Bara 99 kr/st!
Nu hade jag planerat att gå i säng med sex and the cityboxen. Var ett tag sen jag såg den ,så nu är det dags igen.

Kommentarer
Postat av: sanna

grattis till vg:et:)
jag har varit på väg förbi dej några gånger, men d har antingen varit för sent eller så har bilen varit hemma, men jag glider nog förbi nån dag o säger hej!

2007-11-21 @ 01:21:55
Postat av: Mallan

Grattis vad kul! Blir alltid roligare när man inte har väntat sig det. Vilken serietok du är haha :)

2007-11-21 @ 12:03:16
Postat av: Anonym

så duktig med en så slö pappa

2007-11-27 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0