Yrsel

Vaknade upp med en jäkla massa yrsel imorse. Började när jag skulle kliva upp för att gå till toaletten. Kändes ungefär som att all tyngd i kroppen satt på vänstersidan. Så med nöd och näppe klarade jag av att inte gå runt i cirklar. Om någon skulle ha sett mig hade de nog misstänkt fylla. Klockan var bara 06 på morgonen så jag tänkte att det förhoppningsvis skulle försvinna. Men se det gjorde det inte!

Har tillochmed stannat hemma från skolan. Det händer inte ofta (läs aldrig) men när jag inte ens kunde stå så skulle jag nog än mindre kunna köra bil dit. Så det fick bli ett mail till läraren och sms till gruppen. Hade en grym ångest. Men nu är allt bra igen.

Var tredje gången jag upplevde yrseln. Har karusellyrsel vilket betyder att jag har lösa kristaller i örat som gör att jag blir yr. Som tur var så höll det inte i sig så länge som det brukar göra.

Har legat hela dagen i sängen. Har sett Traveler och jag tycker den är skit bra. Men vars är alla avsnitten? Har det bara gjorts 8 stycken? IMDB visar att ett nionde är utsläppt i USA i juli men jag hittar då inte igen det.
Ikväll blir det nog fortsättningsvis lugnt. Sk ase prison break och heroes. Har även ett Greys anatomy avsnitt att se när Peter dras mot sitt nya Playstation.

Har gått in i vecka 34 idag. Tiden går så fort. Måste hinna klart med skolan bara. Ska göra bort det mesta i veckan så att jag slipper oroa mig.

Tycker det är konstigt att jag är hungrig hela tiden. Borde ju inte rymmas mat i magen med tanke på att magsäcken har blivit ihoptryckt till en cmstor bit. Men hungrig, det är jag. Nästan hela tiden. Undrar om det kan bero något på bejbis position?

Idag är det tänkt att Malin ska bli förälder men vi får se om något kommer ut där ifrån. Vi önskar er lycka till!
Nu ska jag borsta tänderna!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Jag vet inte om det här gäller Traveler men alla manusförfattare i USA strejkar.. eller de flesta i alla fall. Avsnitt till vilka manuset sen tidigare är skrivet kan bara spelas in.De kan inte ens visa Big Brother vilket är lite bisarrt (programledarna kan inte improvisera). Samma gäller desp. house, Ugly betty, house m.fl..
Till Scrubs är alla avsnitt utom avslutningen skrivna så det snackas om att släppa den på DVD senare istället. Så du vet. Jaja, nu ska jag gå och vila.

Magbild!/ Jaana

2007-11-16 @ 18:29:27
URL: http://jaanaalm.blogspot.com
Postat av: Madde

Visst är det härligt när det startar nya serier på tv? Har inte hunnit med att se traveler, men jag kan tänka mig att det är bra:)

Shit va tiden går fort, redan v 34!! Snart har du också en liten bebis att snusa på! Sååå mysigt:)

2007-11-16 @ 19:51:38
URL: http://tildesmamma.webblogg,se
Postat av: helena

jag är också hungrig hela tiden vissa dagar.
nä, nu är det inte länge kvar tills våra bebisar kommer! :-D

2007-11-16 @ 22:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0