Föreläsningar hela dagen

Och jag tror jag dör av tristess. Tråk på tråk säger jag bara. En utav föreläsningarna skippade jag och gick in på biblioteket för att sätta igång med moment 3 istället. Har faktiskt kommit en bra bit på vägen.
Den kursen handlar om kommunikation. Jag ska övertala Peter att jag ska få intervjua honom och handleda honom i ett samtal. Har bara ingen aning om vad vi ska prata om och vad jag ska handleda honom i.

Akupunkturen tror jag fungerade. Har inte alls lika ont och inte på samma sätt som förut. Nu är det en mer ilande känsla.

Har drömt att lillen sparkade så mycket att jag fick tag i h*ns fot. Kände de små tårna. Drömmen tyder säkert på att h*n har sparkat ovanligt mycket i natt. Den är som tokig på kvällarna och nätterna. Blir väl antagligen ett litet nattbarn. Får börja vända om dygnet helt totalt.

Ska in på expert nu efter att jag har hämtat Peter. Sen biblioteket i stan och sen bussgods.
Efter denna fullsäckade dag lär jag väl bara falla ner i sängen när jag väl kommer hem. Får se vad det bli för middag. Jag är så sugen på korv och makaroner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0