Fort, fort

Tiden bara rusar. Går så fort bara det finns en liten sak att göra på schemat. Hela dagen är nu borta och jag har inte gjort något vettigt förutom akupunkturen.

Passade på att fråga barnmorskan om oroligheterna kring bejbis. Hon tog in en läkare som pratade lite om vad man kan göra. Hon ville koppla på CTG för att se hur barnet mådde om jag ville. Men jag väntar nog och ser hur det känns om några dagar.  Hon sa även att om det nu skulle vara något så har bejbis bäst inne i min mage där den får allt den behöver. Jag är ju för långt gången för att göra något och för kort gången för att ta ut den lille.  Det är nog säkert inget försäkrade hon mig om.

Ska simma med Peter när han kommer hem. Kanske inte det bästa för senapsfröna i öronen. IMorgon ska hela dagen ägnas till skolan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men, vad nu Erica, vad är det med bejbisen??

2007-10-22 @ 15:24:58
URL: http://cinderellas.blogg.se
Postat av: Madde

Vad jobbigt att du känner dig orolig över bebisen. Hoppas att BM kunde lugna dig lite i alla fall. Sen avr det ju bra att hon erbjöd dig göra en ctg kurva om du fortfarande är orolig. Är det något speciellt du oroar dig för?
Jag hoppas i alla fall att ni annars mår bra alla tre och kan njuta av simturen idag! Man brukar må bättre efter man fått a hand om sig själv!
Kram på dig!/Madde

2007-10-22 @ 17:36:24
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0