Godmorgon världen

här har ni mig...
Har varit en bra helg. Mamma, Micke och lillasyster har kommit hem i lördags med massor av fina presenter. Linn hade köpt ett par Beckham byxor till sig själv men då de visade sig att vara alldeles för stora så fick jag dem. De passade jättebra då de var låga och jag kunde ha dem under gravidmagen. Har även fått ny parfym (Donna Karens), mascara, väska, sjal och godis. Det är ganska bra att ha dem bortresta ibland helt enkelt.


Söndagen bar iväg till IKEA och skopunkten. Fick äntligen köpa mina skor, blev dem som jag visade i förra inlägget + ett par till. Så med mina gråa strumpbyxor och nya underbara skor så känner jag mig jättefin.
Har även inhandlat mer sängkläder åt lillan och helt nya lampor till köket, vardagsrummet och sovrummet. Vi som inte skulle handla något. Men det är ju det som är typiskt för IKEA. Man kommer alltid därifrån med massor av saker. De hade även fått in alla julsakerna. Det kliade i fingrarna då det fanns pumlor i både svart, brunt och vitt. Ville köpa allihopa men Peter tyckte att jag hade blivit galen. Det blev inte en endaste pumla kan jag säga.

Har varit tvungen att lämna igen bilen till Micke igen så nu sitter jag här på skolan alldeles för tidigt. Vi ska köpa en skruttbil som Pete kan köra med till jobbet.  Det räcker med att vara den tiden som måste spenderas här. Har inte lust att sitta här ytterligare 1 timma på morgonen. Är som att en halv skoldag tär på krafterna och räcker gott för att göra mig alldeles slut i både kropp och själ.

Bejbis sparkar mig jätte mycket, nästan så att det värker i revbenen. Och sparkar speciellt myclet när jag äter. Det känns lite jobbigt. Blir ingen matfrid direkt. Fast det kanske är bra egentligen. Äter väl alldeles för mycket.

Nu hade jag tänkt hinna läsa allas bloggar innan alla gruppkamrater kommer och allvaret sätter igång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0