Mycket gjort

Idag har vi fått extra mycket gjort, bara för att klockan skulle ställas tillbaka. Var så skönt när man trodde att man vaknade 11 och insåg att klockan egentligen bara var 10. Innan klockan var 12 hade vi städat hela lägenheten, ätit och duschat.

Sen bar det av till barnens hus för att inhandla babysittern. Vi struntade i den brun/rosa. Vi tog en svart/limegrön. En som verkar vara mycket bättre för bejbisens kropp. Dessutom så kan man ha den liggandes eller sittandes med en massa gungeffekter. Känns skönt och få färdigköpt de sista sakerna. Har några saker kvar, men det kommer.

For även på jysk och köpte 4 stycken nya kuddar. Var behövligt då vi hade IKEAS skit kuddar som "bommlade" ihop sig. Jäklar vad vi ska sova gott inatt.

Måste sätta igång mer seriöst med julklapparna också. Är lika väl att göra bort den delen också så att alla pengar sparas till den lille.

Vet vad som ska inhandlas till MIcke, Linn, Peters Åsa, och min Pappa. Blir inte så många att shoppa till, tack och lov! Vad jag ska köpa till Peter funderar jag fortfarande på. Han vill ha en ny rakapparat men det lämnar jag nog åt mamma och de.  Som vanligt blir det sockar åt mamma och kalsonger åt älskling. Är egentligen som att byta pengar med varandra, jag och mamma. Men vi ger alltid sockar, kan kalla det tradition. Jag kan då säga att jag har gott om sockar!

Peter ska på match snart. Jag skulle kunna gå och sova. Gud, vilka sammandragningar jag har haft idag. Är väl bra att det sätter igång så att livmodern tränas lite. Nu nästa vecka blir det en jäkla massa plugg ska jag bara informera om.

Kommentarer
Postat av: jenny

hej hej
såg på din bild här på magen, vilken stor mage du har
=) hihi det syns ju att du e gravid, jag tyckte inte det såg ut som att ja var gravid när man såg mej fram :) heheheh var så liten mage tyckte ja :)

hehe men söt mage :) blir nog ett jätte fint å sött barn :)

annars e allt bra då?? =)

2007-10-29 @ 09:47:01
URL: http://www.lilllarsson.blogg.se
Postat av: Julia

ojoj spännande med bebisen som kommer. :) Ville bara önska dig lycka till!

2007-10-29 @ 20:23:55
URL: http://juliakrischel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0