Något som är fel

...med kroppen idag.
Vaknade med smärta idag. Brukar aldrig ha problem på morgonen.
Har varit och kissat över 15 gånger under dagens lopp. Har en sådan tryckande känsla neråt och höfterna vill bara falla sönder. Kan inte gå nå längre. Att åka bil är förjävligt då guppen drar ihop hela magen. Mensvärk som kommert och går och energin i kroppen är totalt slut.

Hoppas att morgondagen är en bättre dag. Den borde vara det då jag är ledig och kanske får chansen till att vila.

Har haft redovisning i dag så nu är hela moment 1 klart.  Skönt! Bara 2, 3 och 4 kvar nu. Fast 2an har jag nästan helt klar.

Är så hungrig men orkar absolut inte laga något. Peter är hos frisören så när han kommer ska han ta med gott från korvgubben. Jag ska inte röra en fena under resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Känner igen mig!! Numera är det ett projekt att bara vända sig i sängen på nätterna. Vaknar varje gång jag ska vända mig, och då måste jag i samma veva alltid upp och kissa! Det gäller att vila när man har tid!

2007-10-02 @ 17:18:47
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: madde

Usch, låter plågsamt. Hoppas det är bättre redan! Korvgubben lät verkligen inte helt fel. Så gott=)

2007-10-02 @ 21:17:49
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Postat av: SUSSI

oj ja inte verkar det då lätt att vara gravid. Fast är nog kanske värt varenda sekun i slutet ändå. :) man börjar som få en aningen Baby sug. men ska vänta några år innan jag sätter igång :)

2007-10-03 @ 01:33:44
URL: http://sussisfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0