Stackers

Sitter och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska kunna fara iväg till skolan. Peter är fortfarande sjuk så jag fick sovmorgon. (Om vi ska se något positivt med att han är sjuk)

Att sova på nätterna är inte längre samma sak som förut. Jag har en kudde mellan benen, en under magen och en bakom ryggen. Vid vändningarna som jag måste göra över 20 gånger på natt så blir det en jäkla massa kuddflyttning.

Var hos mamma och de igår. Hade köpt med mig massor av grönsaker och dipp som vi myste med till Greys anatomy. Nästan så att jag önskar att jag inte hade sett alla serier i förväg är inte riktigt lika skoj att se dem ytterligare en gång. Greys är okej men inte desperate housewives.

Nä nu ska jag rulla iväg. Fast så tråkigt att behöva lämna "Vakna med the voice" och älsklingen i sängen.

Krya på dig gubben!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men nää det tänkte jag inte ens på! :) Det var bara så roligt att se dig, du var så fin så! Jo tack jag börjar se ett ljus i tunneln även att de har varit lite småjobbigt ett tag.. tycker det är så fint och skönt ute nu så man får glädjas åt det! Vi ses hörru1 kram

2007-10-04 @ 17:01:42
Postat av: Linn i skolan idag

Hej! Så kul det var att se dig idag :-) Kom på sen att jag kanske var lite burdus när jag bara tog din halsduk åt sidan och kollade hej vilt på magen utan att fråga dig... blev så ivrig bara :-)
Du är i alla fall sååååå fin med magen!

2007-10-04 @ 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0