Är så duktig!

Har suttit i 2 timmar nu och färdigställt alla uppgifter. Nu har jag bara gruppupgifterna kvar och en individuell. Jag är så stolt över mig själv måste jag säga. Nog för att många av uppgifterna inte är sånna som man behöver göra "fint" då de inte ska lämnas in. Så det sparar ju en massor av tid. Ska bara till in till biblioteket för att göra klart den sista. Men tror inte det blir idag, Tar nog det imorgon i samma veva som jag har lektion.

Höften låste sig eller fogen? Ont gör det iallfall. Har lite dålig arbetsställning när jag jobbar med datorn. Har bara sängen eller soffan så det brukar bli att halvligga lite smått. Får se om jag tar en sväng till badhuset för att simma. Kände att det var väldig skönt att få röra lite på sig.

Skulle hämta ut babyboxen igår men självklart var de slut. Inte så konstigt med tanke på babyboomet som är i stan. Kommer in igen om 2 veckor. Köpte en liten spargris till den lilla som vi ska tvinga mormödrar och dylikt att fylla upp med pengar. =)

Var och vattnade blommor åt mamma och micke igår. Eller vi blöt lade dem och ska fara tillbaks idag för att sätta in de i krukorna igen. Jag tackar mig själv till att vi nästan bara har plastblommor hemma. För inte hade jag orkat hålla på med blommor en gång i veckan också. Det räcker med städningen på jobbet och här hemma och sen tvättning. Sen när den lille kommer så är det ju inte så säkert att det blir mycket tid alls över. Inte för att det gör mig något. Ska bi så skoj att få en liten hit.

Håller tummarna på att mamma och dem hittar någon filt och söt handduk åt lillen där borta! Nä, nu ska jag gå och fortsätta.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

hej hej. Roligt att kika förbi och se vad du gör på din "lediga" tid. Jag har planerat in en kikaresa i november med mamma och pappa. Har därför pratat med solange om vad jag missar. Jag tänkte därför även ge dig lite jobb om du känner dig redo! vi ska bla läsa "Dialog samspel och lärande" och "Svåra samtal". Nu har vi det vi gör!

2007-09-20 @ 13:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0