En till sådan dag...

där jag känner mig "olydig". Iallafall i skolans värld. Skjuter upp uppgiften gång på gång. Egentligen gör det inget med får samtidigt skuldkänslor.

Dagen har gått fort. Har haft en sådan fin och konstig dröm inatt. Både mormor och morfar var med och en massa diamanter och smycken. Så därför hade jag ingen vidare lust att kliva upp tidigt.  Peter ringde och väckte mig vid 11 och längre än så kan man ju absolut inte sova. Snabbade mig och for iväg en snabbis till hertsön för att ta mig ett dopp. Älskar att ha en bil så att jag faktiskt kan ta mig någonstans och inte bara behöver sitta hemma.

Insåg i går att jag inte kan ränna runt som en tok på stan längre. Jag hann med ett halvt varv på smedjan och var dödstrött med en stenhård mage. Hittade dock ett jättefint överkast på Hemtex.  Funderar på att köpa ett åt mamma också då hennes säkert är från 80 talet!

Kände för att göra något fint till middag så jag provade på en ny köttfärsröra och gjorde tillochmed efterrätt. Peter älskade maten vilket gör det mycket roligare att laga mat. Men efter att ha stått i köket från 15 till 17 så värkte höfterna nästan mer än någonsin förr.  Peter har hjäpt mig och städat så det gick iallfall fort. Nu hade jag tänkt ta det lugnt i soffan framför Idol och Greys anatomy. Tycker inte Idol är bra nålängre men ska försöka att se det iallafall. Tycker om at ha program som jag kan ligga i soffan och slappa till.

Lillen är mer aktiv än någonsin och ger mamma massvis med sparkar hela tiden. Nu känner jag tilloch med av  h*n på natten. Misstänker att vi kommer att få en liten en som inte kommer att tycka om att sova.



Bara 100 dagar kvar nu!


Kommentarer
Postat av: madde

visst är det skönt när det finns bra tv program. Igår var hela kvällen uppbokad för mig.. Sjukhuset, idol och grey´s! :)
Hoppas du och magen mår bra!

2007-09-27 @ 10:38:13
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0