Inget idag heller

Har inte pluggat något idag..orkade inte. Har fått sådan huvudvärk efter att jag har gjort iordning min och Peters utomlandspärm. Nu är den fullstoppad med kort iallfall. Blev så fint så.

Är sugen på att göra något i helgen så jag ska tjata på Peter och se till så att vi kanske tar oss en tripp till IKEA. Vi behöver ju iallfall inhandla mer påslakan och örngott till spjälsängen. Sen nu när det är hösperiod så är det ju viktigt att man har bukrat upp ordentligt med ljus. Ljus är verkligen något som får mig avslappnad. Det kanske är något man skulle kunna ta med sig till förlossningen också?

Älskling jobbar över idag igen. Har blivit en vana nu på torsdagar. Han håller på att fixa iordning bilen så att vi kanske kan sälja den. Han ändrar sig  dock stup i kvarten och tycker att bilen duger medan den i andra stunden inte alls passar. Han vill ju så gärna ha en bil med AC. Tycker också det hade varit skönt med jag ser det inte som ett måste. Ser det mer som ett måste med en kombi.



En Opel Meriva är den bilen som inte hade suttit helt fel. Men själklart så har vi inte råd med en sån när jag kommer få så dåligt med pengar.  Annars är vi ute efter en Opel astra kombi. De är också fina och mer tillgängliga i vår prisklass.

image30

Men det slutar säkert med att vi har kvar samma gamla bil.


Orkar inte laga någon mat idag. Är inge skoj att bara laga åt sig själv. Får köpa lunch på skolan imorgon istället. Kan ju vara något gott på skoaln och nu när man har fått pengar så får man väl unna sig lite utemat.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men vi ska på IKEA i helgen. Då kommer ni säkert med oss :-) Eller vi med er. Hehehe!

2007-09-27 @ 16:39:50
URL: http://wozaaah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0