Juice

Hemkommen från stan och storheden.. Var och kollade in glasen på Cervera så att jag möjligtvis kunde lägga upp ett lager till födelsedagar och julafton. Är bra att göra så om man vet att man inte kommer ha mycket av pengar i december. Synd som det var så var det tumbler glas och jag vet inte om de duger lika bra som de vanliga MINE glasen. Vi får helt enkelt se.

Hittade några fina bodys på H&M på storheden men höll mig från att köpa. Nu ska inga mer kläder inhandlas tills könet är bekräftat. Eftersom att jag är en sån människa som alltid måste komma hem med något och nu när inget passar på mig och inget mer får inhandlas till den lille så vart jag självklart tvungen att köpa åt Peter istället. En jättefin svart stickad tröja med huva. Så roligt att handla åt Peter för man vet att han alltid är snygg i det han sätter på sig.

Har varit på Waldorf och ätit min favoritmat med Malin. Maten klämde vi i oss fort och sen satt vi kvar och surrade en stund. Hon har nog rätt mycket att göra nu när hon är chef och allt. Kul att träffa henne.

Magen är om möjligt ännu större och hårdare idag. Tror nästan att den lille kommer att vilja komma ut lite tidigare. Men vi håller tummarna som sagt!

Ikväll är det städning som gäller och tacka gud för att Peter finns till för nu börjar det bli tungt att jobba. Min ängel, helt enkelt!

NU vill jag ha Juice!

Kommentarer
Postat av: Mamma Gun i Thailand

Vill bara saga..att du lyser upp mina dagar, blir sa glad att lasa om dig och din familj!
Saknar dig, pusar och kramar

2007-09-20 @ 06:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0